
Vydavatelství RF Hobby v současné době vydává přes 80 časopisů – od křížovkářských magazínů až po populárně naučné časopisy. Epocha ale patří bezesporu mezi nejdůležitější tituly. Během 20 let své existence si získala obrovskou oblibu u čtenářů a především díky nim se stala fenoménem na českém časopiseckého trhu. A rozhodně ne náhodou, ale právě proto, se ve své historii třikrát stala Časopisem roku. A důvod? Je to především pestrým výběrem témat, jejich čtivým zpracováním a také hledáním toho nejzajímavějšího úhlu pohledu při jejich psaní. V Epoše totiž nikdy nenajdete encyklopedicky pojatý text, ale vždy je to článek, který vás vtáhne do děje takovým způsobem, že jej budete číst se zatajeným dechem od začátku do konce, ať je téma jakékoliv.
Oslavy 20. narozenin časopisu Epocha vyvrcholily 24. dubna v prostoru vskutku epochálním – v Rudolfově slévárně v areálu Pražského hradu, kde se kdysi natáčel film Císařův pekař – Pekařův císař, a kde o patro výš psal u zlatavého moku Svatopluk Čech svůj Epochální výlet pana Broučka. Na oslavě jubilea Epochy se setkali nejen věrní čtenáři, výherci velkých soutěží, nebo obchodní partneři, ale i známé osobnosti. Večer se nesl v duchu ocenění. Cenu nejvěrnějších čtenářů si odnesli tři předplatitelé, kteří mají Epochu předplacenu po celou dobu její existence, tedy plných 20 let. Cenu Ambasadora Epochy obdržela Saskia Burešová, která je neodmyslitelně s Epochou spjata v pořadu Kalendárium na ČT. Tuto cenu v zastoupení převzala Marie Tomsová s Alexandrem Hemalou. Po celou dobu slavnostního večera se ochutnávalo vybrané víno z vinařství Lobkowicz a prémiové rumy Planteray. Na závěr proběhla bohatá tombola, výherce losoval Jakub Mádl, Muž roku 2024. Výbornou náladu slavnostního večera doplnilo skvělým hudebním výkonem uskupení Trošku Trio.
„Jsme rádi, že na oslavu dorazilo tolik úžasných lidí. Byla to oslava velké Epochální rodiny, jejímiž nejdůležitějšími členy jsou samotní čtenáři. Touto oslavou jsme jim chtěli hlavně poděkovat za to, že s námi celou dobu čtou a stáli za námi i v dobách, kdy to žádný vydavatel neměl lehké. Jsme jim neskonale vděční a věříme, že nejen oslavou, ale celou kampaní, kdy jsme připravili řadu akcí, dárků a bonusů, jsme svou vděčnost čtenářům dokázali“ říká ředitelka marketingového oddělení vydavatelství RF Hobby Ivana Přibyslavská.
